Beautiful day

Underbart väder ute idag! Klockan är bara halv 9 och det är redan strålande sol och varmt ute. Ska till skolan om en timme. Blir bara samhäll idag, fotouppgiften kan jag göra hemma. (lika bra eftersom läraren knappast blir glad om han märker att jag inte ens börjat). Efter 2 timmars samhäll C ska jag hem och plugga en liten stund. Efter det blir det in till stan med Z för att kolla studentpresent+ fix till Saritas & Lindas student. Men då Sarita kanske läser det här kan han inte avslöja vad det är. Hur kul som helst blir det iaf. Ni får helt enkelt vänta till den 28onde maj då hon tar sin sista fot i skolan.



Dagens plus: Underbart väder och en allmänt underbar dag

Dagens minus: Igårkväll kom jag på varför man itne ska dricka en stor cappuchino innan läggdags. Och så missade jag "Sanningens ögonblick".

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag såg deeet.. killen som var med var så söt mot sin flickvän :')

2008-04-28 @ 09:41:33
URL: http://luva.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0