Valborg

Och valborg. Värst vad alla ska ha planer. Alla som inte har hittat nåt party har ju för fan panik. För VALBORG. Jag hade ju förstått om man typ är ensam på jul eller nåt, men vem bryr sig om man inte hittar ett bra party på valborg? Inte direkt firande ens. Ingen högtid eller nåt. Slottsskogen är fuull av fjortisar/Emos (same shit), och alla klubbar/uteserveringar är packade med folk som ska parta stenhårt. Känns nästan pinsamt att hitta på nåt idag då det är sån stor fjortiskänsla över hela dagen. Jag orkar ju bara inte.


Kommentarer
Postat av: Tres

17:17 går tåget från Göteborgs Central som ni ska med på fredag. Spår 1 eller 2, men det går mot "ALINGSÅS" så svårt att missa ^^ Sagt till Sara med, och jag kommer möta er såfort tåget inkommer hit =) Kram! Ha en go valborg! haha

2008-04-30 @ 18:14:20
Postat av: Wictoria

svar: Tack, jag tycker om den jag med :)

2008-04-30 @ 19:24:53
URL: http://misswictoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0