Brought back

Nu e jag hemma igen! I måndags kväll åkte jag, Z och Linda till Lindas villavagn på en camping i tjörn för att komma bort från jobb och allt och spendera lite tid tillsammans. Och det var så roligt! När vi kom dit på kvällen gick vi till stranden och grillade korv, och sedan gick vi runt på campingen och tittade. Igår badade vi lite, åt tacos, lyssnade på hög musik och drack sprit. Eftersom jag jobbar praktiskt tagen varje dag så var det skönt att komma bort från allt, och ha 3 dagar med mina vänner och bara ha kul. Nu känns det lite bättre över att gå till jobbet imorgon. Så nu fram tills mitt schema går ut i mitten av september är jag ledig en dag i veckan. Och jag har bara långa 9-timmarsskift. Usch. Jag ska verkligen försöka byta bort mitt skoft på söndag så jag kan gå ut på lördag och sega på söndag.

Kommentarer
Postat av: Tres

Åh låter helt jävla underbart! :D Så man ska göra! Vet hur det känns å jobba mkt, man får ta en dag i taget så man inte blir galen ;D

2008-08-23 @ 08:38:49
URL: http://studentblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0