God jul!

Jag har köpt alla julklappar, julfikat med vänner, lyussnat på julmusik, julbakat och nu sitter jag framför julklapparna vid julgranen men ändå är jag inte fullt med julkänslor.. (dock inte gjort allt idag)
Men det har inte vart nän snö här i Gbg och det är inte speciellt kallt heller, plus att vintern kom så jävla fort i år så det är ju inte konstigt att man inte har mycket julkänslor... Men julen är alltid mysig ändå! Imorgon ska jag öpnna presenter och möla ihjäl mig hela dagen :)

Så idag har jag jobbar 7-15:30, skrev ett litet julkort till de som jobbar imorgon, julstädat och nu ska jag förbereda lite julmat för imorgon och senare ikväll ska jag träffa Z i stan och fika och byta julklappar.

Btw, Det är en kille på mitt jobb som ska göra ett litet "experiment" i år...Han ska väga sig idag, och sedan ska han möla som ett svin imorgon och nu under juldagarna och sedan väga sig igen efter jul för att se hur mycket man kan gå upp i vikt under julen... Så när någon nästa år säger "Åh jag har gått upp 10 kilo nu blir det hetsbantning!" Så kan han säga att han vet att man inte går upp mer än typ 2-3 kilo. Jävla smart idé asså....Jag jobbar med riktiga brainiacs....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0