julbak

Idag har jag julbakat! Jag gjorde knäck, musligodis(mycket godare än det låter), och chokladfudge- som lätt är den godaste fudgen jag ätit i hela mitt liv! Jag har lagt godiset i burkar så det (förhoppningsvis) finns kvar till julafton. Då ska jag äta fudge tills jag spyr! Är det nån som vill ha receptet så kan jag lägga upp det.

Sedan har jag även satt ihop ett stort skötbord idag och vart i stan och köpt de sista julklapparna. Det var helt galet mycket folk i stan och jag är glad att jag är färdig nu och inte behöver ge mig in i den djungeln igen innan jul...

Kommentarer
Postat av: Karrow

Ja gud, vad skönt det är att ha köpt julklapparna! :P

Nu är det helt kaotiskt!



Svar: Yeah! Hade varit fräckt! :D

2008-12-19 @ 09:23:58
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0