Ledig imorgon!...(?)

Imorgon skulle jag egentligen jobbat, men jag bytte skift så jag är ledig imorgon. (Om de inte ringer in mig för då jobbar jag. Pengakåt som jag är)
Ska bli skönt faktiskt. Jag har jobbar 47 timmar i helgen och 8 timmar idag så ska bli skönt att slappna av imorgon. Jag var så trött i lördags... Jag var inte trött när jag jobbade för då höll jag igång hela tiden, men när jag kom hem blev jag trött. Jag åt middag och åkte direkt till solariet, och så fort jag la mig på solariebänken somnade jag och vaknade när soltiden var slut. Så jag gick och la mig tidigt i lördags (22-tiden) och var lika trött igen när jag gick upp kl. 5 och åkte till jobbet. Efter det träffade jag Z i stan på en fika, och idag har det vart jobb hela dagen. Så mina senaste dagar har inte vart sådär jätteroliga utanför jobbet...
Och idag fick jag ett par Crocs av mamma! uusch. Dom är fula som stryk, men jag behövde verkligen skor till jobbet så idag när jag kom hem låg det ett par limegröna på mitt rum. Men jag ska ju bara ha dom på jobbet så jag överlever nog.. 
Så imorgon på min lediga dag ska jag in till stan och kolla på julklappar! det är ju faktiskt bara två veckor kvar till julafton...

Kommentarer
Postat av: Kattis

Herre min guud va du jobbar!!

2008-12-08 @ 22:39:50
URL: http://ernies.blogg.se/
Postat av: Tres

du får se till å ha lite ledigt också så du har tid å bränna pengarna med ;D Alla har ju såna på äldreboenden så det gör ju inget! ^^ Shit inte kollat julklappar än? Jag har shoppat klart nästan alla, och de jag inte köpt vet jag vad de ska få.. men å andra sidan har jag inte tid att shoppa mer nu innan 20:e ^^ Hoppas du hittar fina presenter!

2008-12-09 @ 12:03:51
URL: http://vinterdvala.blogg.se/
Postat av: Infatuation

Kattis- Jo jag vet, men det är faktiskt jättekul!



Tres- Jo men jag brukar alltid köpa mina julklappar typ 5 dagar innan julafton. Men jag ska in till stan på torsdag och då ska jag handla dom :)

2008-12-09 @ 17:53:48
Postat av: Anonym

2008-12-10 @ 10:11:13
Postat av: datharmadbolle

Crocs!!! ....skakar besviket på hövvet....

2008-12-10 @ 10:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0