Nobelmiddag

Idag hade vi nobelmiddag på jobbet. Vi hade dukat jättefint för alla boende och så fick vi i personalen oxå sitta med och äta, samtidigt som vi hjälpte gamlingarna. Mysigt var det faktiskt. Sedan skulle en kille sjunga&spela jullåtar medan en annan kille gjorde gymnastik-konster (bakåtvolt och såna grejer). Sedan hade de även slängt in "roliga" skämt som de boende inte riktigt fattade, men de tyckte sjungandet var kul iaf. Så det var roligt faktiskt. En annan grej som var lite rolig är att jag och en kille på jobbet alltid håller på att "skälla" på varandra och klaga på varandra (på skämt såklart), och jag skrattar jämt så mycket när han blir "irriterad" för att jag t.ex klagar på hur sakta han jobbar, varför han är så svag eller frågar varför han bäddar så kasst och hur länge hans mamma ska behöva bädda åt honom egentligen. Och Fabian säger att vi blir mer och mer som ett gammalt gift par... Haha... åh jag kommer sakta honom när han flyttar till USA i januari! :(

Efter jobbet gick jag till frölunda torg och köpte hårfärg, torrschampoo och nässpray. Och igår fick jag mina kläder som jag beeställt på HM! Och för några dagar sedan shoppade jag ännu mer så nu har jag nya kläder i garderoden och så har jag slänga allt gammalt ♥

Dagens citat:
Killarna som sjung och spexade kom inrullandes på en vagn med sin gitarr. När chefen ska köra iväg dom säger den ena killen lite ömt; "Nej, kör mig långsamt...."

Inte så kul nu faktiskt men det lät så gulligt och svagt när han sa det...
Kul dag iaf!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Guuud va mysigt med nobelmiddag :D

Och kul med nya kläder!



Och jag vet, hon är lite av ett freak.. Alla har väl sett snövit :P

2008-12-10 @ 18:52:58
URL: http://ernies.blogg.se/
Postat av: The HansonSisters

om jag hade varit skade glad hade jag mått lite bättre av tt du skadat ditt knä... men nej tyvärr, tycker riktigt synd om dig :( hoppas du blir bra snart. eller hur är de bara skit på tv ikväll? skit TV!!!!!!!!!!!! agh!!!!!!!

2008-12-10 @ 21:33:14
URL: http://hansonsisters.blogg.se/
Postat av: Kattis

Dom vill ju hålla det hemligt, och skånskan har till och med bett mig personligen att inte avslöja henne!! Så det gör jag inte ;)

2008-12-11 @ 09:48:57
URL: http://ernies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0