Pregnant man

Nån som kollar på det programmet? Jag tycker så synd om det paret som får stå ut med massvis av dödshot varje dag från trångsynta idiotjävlar som lägger sig i andras liv! Om den här mannen har kvar sina kvinnliga hormoner och allt, och vill ha barn med sin fru - varför ska han inte få det då? Jag hatar när folk lägger sig i andras liv när de inte gör nåt fel. Och han sa nåt smart som svar tills folks kommentarer; "Män borde kunna bli gravida för de har så stöttande fruar."
Go pregnant man!



Kommentarer
Postat av: Karrow

Han ska ha stort eloge till att han vågar gå ut med allt det här samt står ut med all kritik! :)

Go pregnant man!



(borde kanske skaffa en sådan t-shirt? "team pregnant man")

2008-12-17 @ 21:45:33
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Postat av: Kattis

Nej vad är det? När han på tv sa att pregnant man skulle komma trodde jag det var den där filmen med mannen som är gravid.. Du vet?

Är det på riktigt alltså? Jösses vad jag missat :P

2008-12-17 @ 21:51:30
URL: http://ernies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0