Shopping!

Idag har jag vart ledig från jobbet och vart i stan och shoppat lite. Jag köpte lite fina, mysigt kläder från HM, ett silverhalsband och lite underkläder. När jag stod i kassan med mina två BHsar säger kassörskan att man får 3 betala för två, och hon sa att jag kunde gå och hämta en vara till och då få den gratis. Så jag lämnade grejerna på diskan och gick tillbaka till underkläderna medans hon tog nästa kund. Jag var borta i typ 8 sekunder och när jag kommer tillbaka går jag fram till kassan och tjejen börjar slå in mina saker. Då blir kvinnan bakom sur för att jag "knör mig före" eller nåt, fast jag redan stått i kön. Såhär lär det ungefär:

Kärring: Jaha...asså...jaha...JAHA!
Kassörskan: Hon har redan stått i kö.
Kärring: Asså, ja, jaha... *mumlar surt*
Kassörskan: Hon skulle bara byta en sak så jag har redan hennes saker inslagna och allt så...
Kärring: Jaha, men har jag ju mina saker i famnen!
Kassörskan: jo jag vet, men den här tjejen har redan stått i kö, hon skulle bara byta en vara snabbt.
Kärring: Ja men,
Jag: Men lugna ner dig. Jag ska bara betala, det tar typ 10 sekunder. Om du har så bråttom borde du sluta tjata för nu är det bara du som tar upp kön.
Kärring: ..*mumlar sura grejer, jag tackar kassörskan för hjälpen och går*

Ibland undrar jag vad fan folk har för problem. Har jag en dålig dag eller är sur så låter jag fan inte det gå ut över andra? HUR OFTA egentligen är det folk som springer iväg och byter en vara när man är i afffären? Det är väl klart som fan då att man får gå tillbaka till kassan och slutgör sitt köp? Det var ju inte så att jag knuffade under tanten och gick före i kön och stod där och segade. Jävla kärring.

Kommentarer
Postat av: Datharmadbolle

Mähehe! Jävla kärring! Du skulle sagt till henne å komma till Kole´s å cpa på juggetantfan där istället

2008-12-04 @ 15:27:54
Postat av: Infatuation

Sarita - hehe! ja jag ska leta upp henne och ta med henne dit. Du måste säga när du slutar där så ska jag ta med mig ett gäng och dampa loss

2008-12-04 @ 16:23:58
Postat av: Karrow

Finns sura människor överallt. Jobbigt! Det är ju jul, for gods sake! :O

2008-12-06 @ 18:36:40
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0