Kväll hela veckan

Nu jobbar jag kväll hela veckan. Fram tills på söndag jobbar jag 12:30-21:00. Det är faktiskt jobbigt att ha de skiftet en hel vecka. Man får ingen fritid. Blir alldeles för trött på kvällen för att orka göra nåt annat än att se på film, och sedan sover man på morgonen tills det är dags att gå till jobbet. Men på lördag ska jag försöka byta skift så jag får jobba morgon/dag-skift istället, så jag kan gå till Liseberg med Z. Och jag vill till ullared! Det ska göras när lönen kommer. Har inga pengar kvar nu... Och vad mer...
JO, på onsdag åker mamma+Abbe till Tunisien och är borta en vecka! UNDERBART att få vara ensam hemma! Gonna feel so good. Som Z skulle sagt så "då blir det raj raj!"



Jag och Tres på studentfesten

Kommentarer
Postat av: Tres

jag var på ullared igår! ;D Soo good! Haha så fulla vi ser ut va ^^



Btw, ses å hångla nån dag? Blidde ju inget i veckan, och har en överraskning från mig och Kattis, kanske inte så mkt till dig, men du får äran att få den iaf. :) Jag jobbar sönder mig nu framöver typ i 8 veckor, men nån ledig dag när båda kan måste vi kunna fixa? Call me

2008-07-09 @ 11:57:15
Postat av: Tres

haha vi ser ut som kineser, kisar med ögonen :D

2008-07-09 @ 11:58:34
Postat av: Nat

Tres, yes! Jag ska kolla på schemat ikväll när jag jobbar, så mailar jag dig lr nåt och säger när jag e ledig så får vi ses! :)

Ååååh överraskning, I love it already!

Och ja, hehe, det var ju lite sprit inblandat när den bilden togs...

2008-07-10 @ 17:17:10
URL: http://infatuation.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0