Ledig

Nu  jag hemma efter ett till jobbskift! Men imorgon e jag ledig! Och det känns skönt. Äntligen få sova ut. En dag iaf. Och då ska jag träffa Pantertanterna = Sarita, Gudrun och Ledja. Det e alltid kul. Nu ska jag bara käka nåt Laxgojs Abbe gjort till middag och sedan ska jag ut och träffa Z. Jag e trött som satan men det får gå ändå. Och ikväll ska jag förmodligen bara ligga hemma på soffan, käka godis och kolla på film. I need one of those nights.


 


Här kommer en till Alanis Morissette-låt. "Giggling again for no reason" är en låt från hennes nya album. Enjoy.

Kommentarer
Postat av: Tres

svar: det är juristlinjen, samma intagningspoäng, samma ämnen, enda skillnaden är att rättsvetenskapsprogrammet är mer internationellt inriktat, bättre om man vill bli jurist och jobba för företag tex, som jag vill. Man blir jurist precis som på juristlinjen, samma saker, fast friare (får välja fler kurser själv) och mer internationell den här linjen :) Jo, men tror jag kommer trivas i örebro, daniel kommer flytta upp dit efter ett halvår ca så det blir nog bra. Kommer bo där i 4 år isf. ^^ Är en lång utbildning ju :P Kanske är nån praktik med sen, tror det, men det kan man ju göra här :)

2008-07-12 @ 16:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0