Mobilen

Den här mobilen vill jag ha! Nokia E71. I think I´m in love.








Bland annat:

  • 3,2 megapixelkamera med autofokus
  • Komplett QWERTY-tangentbord
  • Turbo-3G (HSDPA), 3G och W-LAN
  • Nokia maps


  • GPS, Internet, Tangentbord så det är lätt att skriva t.ex SMS och mail-liknande grejer. Telefonen säger namnet på den som ringer, och den har en massa andra grymma funktioner. Finns även i "white steel".

    Jag vill ha den! Men den kostar 4000. Och mitt abonnemang på min nuvarande mobil går ut i januari-februari nån gång. Jag kan ju köpa mig ur abonnemanget, men då blir det dyrt. Typ 6000 spänn med telefonen. Så jag tror jag väntar till Januari. Sedan köper jag den nya telefonen med samma abonnemang jag har nu = 1 krona för telefonen och sedan typ 149 kr/mån i 18 månader. Hur bra som helst! Bara det att jag måste vänta ett halvår i så fall....

    Kommentarer
    Postat av: Kattis

    Den är ju ful.. hhaha :D

    Jag har aldrig förstått grejen med tangentbord iofs.. och min lur har bättre kamera, yaay :D

    2008-07-12 @ 23:44:14
    URL: http://ernies.blogg.se/
    Postat av: Nathalie

    Både jag och min sambo vill ha den telefonen. har vart och pillat på den på Mediamarkt och den är helt okej :)

    2008-07-21 @ 23:40:47
    URL: http://nolow.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0