Much work and no sleep makes Nathalie go...something....

Nu e jag hemma från jobbet! Jag jobbade kväll igår och morgon idag så jag har sovit 4 timmar inatt = Ganska trött idag och väldigt trött nu. Men om en halvtimme ska ajg åka in till stan och träffa Sarita. Om jag inte somnar på spårvagnen...
Jag jobbar kväll imrogon så då kan jag sova till 10 iaf. Det är skönt. Så jobbar jag dag på lrödag. = upp 5. Lite jobbigare. Men det går bra! jag gillar jobbet. Och efter jobbet på lördag ska ajg till Liseberg med Z. Det ska bli riktigt skoj! Bara fan det inte regnar.

Kommentarer
Postat av: Tres

svar: nej eller hur, jag tycker också om mitt jobb =) Ger så mkt, och man gör ju massa skojiga saker med! Härligt med pengarna sen, tänk på dem så går det så mkt enklare med alla monsterpass =) Puss!

2008-07-10 @ 18:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0