Hey Ladies, hey Fellas, and all the people that call themselves players

Igår var jag och Z ute. Det var väldigt roligt. Ingen stor överraskning att vi var ute kanske. Från början skulle vi vara ett stort gäng som skulle ut med sedan bangade alla ur, en efter en. Jag blev först hämtad av Z inne i stan, vi körde sedan H till jobbet och sedan till äffaren för att köpa lite matgrejer. Efter det åkte vi hem till henne och åt lite. Vi åt även en massa goda frukter och drack latte och vin. Sedan fixade vi iordning oss och drog in till stan där vi mötte upp Lejla. Men när hon såg kön till Park Lane (vi skulle dit), så bangade hon och stack iväg med sin vän. De trodde inte vi skulle komma in, men vakterna kollade inte ens leg. Burn. Men jag och Z kollade in stället.

Ganska trevligt ställe, bara att det igår bar fullt med Nattstad-folk = 18åriga pojkar som sprang runt och Cpade sig. Vi köpte en drink och satt och tittade på folk en stund innan det var dags att dra vidare. Vi gick till Evas och tog en Vaniljlatte så jag kunde få vila fötterna lite. Jag hade köpt nya skor som gjorde så satans ont! Har aldrig haft så ont i hela mitt liv. Sedan gick vi till Valand. På vägen dit såg vi en kille som såg ut som Adam Tensta. Z fick lust att fråga om det var han men killen gick iväg innan Z hann fram. Så när en kille kom fram och frågade om eld utbrast Z : "Är det du som är Adam Tensta?!" Killen vände. (Det var inte Adam Tensta btw)

När vi kom in dit tog jag av mig skorna och dansade utan. Men sedans a H att man måste ha skor på sig p.g.a glassplitter. Men då bytte jag och Z skor istället så att jag inte skulle dö. Hon har en storlek mindre än mig men hennes skor var ändå mycket mer bekväma. På valand hade vi kul. Vi drack en massa och dansade till klockan 4 då det var dags att åka hem. Och sedan blev det söndag. Och idag har jag inte gjort nånting kul.


Sweet food

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0