best day ever

Imorgon tar jag studenten!!!! Nu om 45 minuter ungefär ska jag åka hem till Z och sova där, så fixar vi oss tillsammans imon! Feels so GOOOD!! Jag är nog inte riktigt nervös, men nånting händer i min kropp iaf. Magen känner sig nog lite nervös och det enda jag käkat idag är en macka och lite vindruvor. Och för mig är det CPlite.

Karma har verkligen hittat mig. De senaste veckorna har jag pluggat och stressat så jävla mycket att jag trodde jag skulle dö,  (remember vad ajg sa om näsblodet?) men nu händer bara bra saker! Jag har fått ett BRA jobb, jag tar Studenten, jag har hittat en asbillig resa, det är underbart väder och idag fick jag tillbaka mitt leg! Det har varit borta sedan i augusti, men nu har någon snäll person hittat det på gatan och lagt det i brevlådan så idag fick jag hem det igen. All good things keeps coming!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0