So close

Bara fyra dagar kvar! FYRA. Till min STUDENT. Dagen jag sett fram emot hela livet. Lite sorgligt ändå. Dagen man sett fram emot sedan man började skolan, och så är den över på en dag. Som tur är har jag fler saker att se fram emot i framtiden. Annars hade jag fått världens ångestattack. Fan va hemskt. Men som tur är har jag lite grejer att se fram emot. En liten resa direkt efter studenten med sarita (sista minuten-resa. bokar förhoppningsvis på onsdag), och i Januari dar jag till USA som Au-pair! Så fram tills Januari ska jag jobba ihop pengar och sen drar jag. Längtar som faan. Veckan som gått har jag vart på tre studenter och fixat med balen. Skriver om studentbesöken imorgon. Nu ska jag gå och kolla på TV och koppla av. Ska upp 5 imorgon. usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0