trött

Jag är så jäkla trött! Har somnat runt 1-tiden ända sedan i söndag och har hela veckan gått upp klockan 5 för att gå till jobbet. Och igårkväll tänkte jag gå och lägga mig lite tidigare (10-halv 11 iaf) men så rinde Z och sa till mig att komma in till stan och kolla på fotbollen med dom, och även om jag var dödstrött så åkte jag in. Prioriteringar. Jag gillar inte ens fotboll.

Så nu förstår man varför jag inte orkat blogga på senaste. Har ju varit i Turkiet oxå..... Men nu skriver jag lite. För Tres skull ;)

TURKIET - Bästa semestern nånsin! Skulle lätt kunnat stanna där hela sommaren! Vi badade, solade, shoppade, partade och åt en hel vecka. Jag och Sarita hade Ospec. men hamnade på ett jättefint och lyxigt hotell precias utanför Alanya. Så vi tog bussen (5 min) in till Alanya och shoppade/partade varje dag. Z och L var ju även där så det var en väldigt rolig vecka. Det var så underbart. Ville verkligen inte åka hem. Sp. inte när jag vet att jag ska jobba hela sommaren.

Så nu är jag väldigt trött. Imorgon jobbar jag 14-21 så då kan jag sova ut! SWEET! Och sedan ska jag ut med Z och lite folk på kvällen så det blir roligt. Är ju midsommar imorgon så då får jag dubbel lön oxå! Får alltså 1500 spänn för 7 timmars arbete. Very nice.

Men jobbet är så bra! Jag har då alltså börjar jobba på ett äldreboende i frölunda. Och jag trivs hur bra som helst. Kollegorna är bra, de gamla är bra, och jobbet i allmänhet är bra. Jag mår bra där och har jätteroligt. Det är så värt det att gå upp 5 ibland och torka bajs.

Och på måndag ska jag se SATC-filmen!

Kommentarer
Postat av: Tres

haha tack för att du skrev :D Skönt att du haft det så bra! Yes, bajs är värt allt roligt man har, I agree, haha :P Sen när det lugnar sig - we have our date!! ;) Ciao baby!

2008-06-20 @ 12:55:13
Postat av: Tres

Nathalie skriv lite nya inlägg då ffs! :P Kollar här varje dag, och aldrig skriver du nåt nytt. Nä nu får du bättra dig gumman! kram

2008-06-26 @ 20:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0