Watashi ikimasu

För det första vill jag be om ursäkt till Tres för att jag inte bloggat på ett tag. Bloggtorka helt enkelt. Jag har sovit väldigt lite, och efter jobbet är jag helt enkelt för trött för att skriva. Men det har inte hänt så mycket på sistone faktiskt. Jag har jobbat och partat lite. Var på Liseberg i onsdags med Z och såg Mustasch, efter det stack jag och Z till Trädgårn. Men det var ganska tråkigt där så vi gick efter ca. en timme. Sedan drog vi till Lilla London och mötte upp H och hans vänner, och sedan åkte vi hem. Det är väl allt som har hänt. Ne, det har faktiskt hänt en rolig sak, men det kan jag inte publicera här förrän det är officiellt. Men goda saker är värda att vänta på!



I miss you Tres! Vi får hitta nån dag nu när vi båda är lediga och träffas! Och ha our dubbeldate, hehe

Kommentarer
Postat av: Tres

Åh Grattis så mkt! Är så glad för din skull! :D Ja, kan du ses snart nån gång? Är mer ledig de kommande två veckorna! ;D

2008-06-29 @ 15:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0