Baby-boom

Det görs barn på rullande band i Hollywood. Ashlee simpson har bekräftat sin graviditet och Brangelina ska ha tvillingar. En sak som de flesta har gemensamt är att de väljer udda namn till barnen. Katt moss & Nicole richie har valt namn som "Lila Grace" och "Harlow" till sina döttrar, och dessa nman tycker jag är undebart fina. Men Brangelina har gått ut med att de vill att deras väntade tvillingar ska heta ska heta Castor och Pollux. Wft? Så fula namn att jag nästan skäms. Stackars barn.

Och varför skriver jag om barn helt plötsligt? Jo, jag fick precis reda på att mammas äldsta väninna Carro är gravid! Mamma har nog inte vart så glad i hela sitt liv. Underbart vacker unge kommer det bli. Shiloh har ingen chans.


Några exempel på Kändisbarn:

Fifi Trixibelle - Jamie Oliver

Barron - Donald Trump

Seven - Erykah Badu, sångerska

Daisy Boo - Bob Geldof

Elijah Bob Patricius Guggi Q - Bono

Satchel - Woody Allen
Tallulah Pine - Simon Le Bon i Duran Duran

Pilot Inspektor - Jason Lee


Kommentarer
Postat av: Datharmadbolle

Du glömde Bendi Sue. Best ever.

Fan va nice med Carro!!! Du får gratta henne från mig

2008-05-20 @ 19:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0