Dagens konstigaste

I lördags var jag på jobbet när det kommer fram en, vad verkar vara, ganska stressad kvinna. Hon såg lite förvirrad ut, men inte dum på nåt sätt.

Jag: Hej
Kvinna: Hej, vad är den för nåt?
- En sallad. Grekisk sallad
- Vad är det i den?
- Fetaost, sallad, gurka, rödlök och lite annat
- Ingen kyckling?
- Nej, bara sallad
- I ceasar då?
- Ja där är det kyckling
- Men inte i den grekiska?
- Nej. Bara sallad.
- Men...då tar jag en sån ceasar
-En ceasar?
-Nej, en Grekisk. Den har ingen kyckling?
--NEJ.
-Nähä...då tar jag en sån grekisk.
 *Jag hämtar bestick och dressing*
-Sådär, salladen kommer om 1 minut ungefär. Jag går och hämtar en brödbit och lägger på kvinnans tallrik.
-Är det den här?!
-Näe...det där är ett bröd.....





So wierd.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Haha vafan! :D Man kan ju undra..

2008-05-06 @ 09:51:51
Postat av: Tres

hahahaha vad roligt! Du borde sagt att det var salladen och tagit den själv xD

2008-05-06 @ 15:01:15
Postat av: Nat

haha, eller hur? men gud...hur pantad var hon inte egentligen? jag hade skämts ihjäl om jag hade sagt nåt sånt. vilket jag säkert har, hehe

2008-05-06 @ 15:26:59
URL: http://infatuation.webblogg.se/
Postat av: Datharmadbolle

Mähehe! Thats just odd. Men ändå bra material... weird. Hon måste ju vart lite mentally challenged. Men bara lite då

2008-05-06 @ 22:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0