Födelsedag Nr. 19

Ja, dagen till ära har varit min 19de födelsedag. Och som alla andra år har det varit underbart väder. Skoldagen var helt ok, inte alls nåt jobbigt att göra på lektionerna utan faktiskt bara eget arbete hela dagen= Sol + flum. När jag kom hem ringde pappa och sa att han var på väg förbi för att lämna lite födelsedagspengar. Så jag stod en liten stund på parkeringen och pratade men honom och mina underbara småsystrar. Finns inga bättre tjejer. Han undrade t.o.m om mamma hade fixat ett studentplakat eller om han skulle göra det! Då flög det 3 tankar i mitt huvud:
1. Varför är han så snäll?
2. Vad har han rökt?
3. Kan jag få lite?


Men efter några minuter åkte han och jag gick hem och käkade och fixade klart en skolgrej som jag mailade in. Vid halv 9 åkte jag in till stan för en liten födelsedagsfika med Z. Och hon gav mig blommor! Made me so happy. Hur fina som helst.( Varför ger folk varandra inte blommor oftare? Man blir så glad. Ska nog börja göra det så kanske folk hakar på) Så nu kom jag precis hem. Ska äta lite, kolla på TV och sova. Imorgon ska jag till kungsbacka för att hämta min Balklänning och köpa maten inför mitt tjejparty på lördag! Blir nice!
Over and out


image17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0