Knarka kaffe och politik

Klockan är halv 9 och jag början piggna till. Lite lite. Sakta men säkert börjar min hjärna vakna till och fatta vad som händer runt omkring mig. Och en sak som inte var så uppiggande imorse var att jag såg på The voice när jag sminkade mig, och där pratade de om att det var så "skönt med helg och att vara ledig". Så KUL då att jag ska jobba hela dagen imån....
Och trött som satan var jag när jag vaknade, men nu har jag köpt den största kaffemuggen som fanns på Pressbyrån så nu är det bara att dricka tills jag piggnar till. Eventuellt kissar ner mig. Either way så är kaffet gott och känns bra i min kropp.


Jag är i skolan på samhällslektion och jobbar på mitt parti. Som ännu inte har nåt namn. Men bra blir det! Kanske ska vara med i nästa val? Jag hade nog blivit en bra politiker. Drama och sånt där folk gillar att se. Hur Sverige hade slutat är en helt annan fråga. Men ska vi gå under kan man ju iaf ha kul på vägen ner.

 Efter samhällen har jag min SISTA språklektion EVER! Om jag inte väljer att läsa språk på högskolan då. Det känns väldigt bra kan jag lova. Språklektionerna detta året har vart hemska minst sagt. Men samhällslektionen är iaf skön. Kan sitta här och segjobba på mitt parti samtidigt som jag surfar runt på andra bloggar och roliga sidor. Och efter språklektionen slutar jag! Då ska jag hem, duscha, äta, plugga och ta en promenad hade jag tänkt. Sedan ska jag åka till Z:as jobb och hitta på nåt roligt med henne.
Hoppas ni får en bra dag och en rolig helg.


image29


Kommentarer
Postat av: Kattis

Vetefaaan vad jag har gjort med din kommentarsida.... allt är ju helt skevt :S haha

2008-05-16 @ 09:11:36
URL: http://bilringen.blogg.se
Postat av: Kattis

Såg din kommentar nu, ska försöka fixa :)

2008-05-16 @ 09:13:06
Postat av: Tres

Nu är det över - aldrig med japanska!!! Förutom provet, men inga lektioner iaf!! Wohooo!

2008-05-16 @ 14:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0