Party night

Valborg igår då. Blev en relativt lugn kväll. Först var jag och kollade på Cortegen med Sarita. Efter det åkte vi hem till Gudrun och hennes pojkvän Kaj, där Amanda och några killar var och hade bröjar festa. Så vi körde några roliga dricklekar och som resultat till detta blev då folk packade. Alla utan jag, Gudrun och Amanda. Frank (Ramms bögkompis) var nog lite packad men han skötte sig bra. Jag och Frank fann iaf varandra och hade väldigt roligt ihop hela kvällen. Men efter ett tag blev det lite jobbigt. Folk blev jobbiga och festen spårade ut ltie. Jag och Amanda fick städa upp efter folk och när folk började bete sig alltmer konstigt gick jag, Frack, Amanda och Ramm ut på balokongen och stannade där ett tag. Ramm var väldigt på och tafsig. På alla. T.o.m. Frank. Jobbigt. Isak var likadan, försökte ju hångla med en hela tiden. Men det var ändå värre med Ramm, för att han har flickvän. That is NOT ok. Frank sa även att Ramm är otrogen hela tiden. Damn it.

Men hur som helst så var det en rolig kväll. Nu ska jag käka frukost och kolla hur bilderna från igår blev egentligen, hehe. 




image6
Gudrun, jag, Amanda och Ramm på balkongen

Kommentarer
Postat av: Tres

Vad är det med män och otohet? Och älskarinnorna!!! Hur kan de? Horor före män, det svenskifierade mottot xD

2008-05-02 @ 15:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0