plugga plugga plugga!

image23


Nu måste det pluggas! Men jag vill inte... Så det är ett problem.

Men nu får jag fan skärpa till mig! TRE VECKOR till studenten så det är bara att plugga på. Tre veckor är så sjukt i huvet att jag nästan får hjärnblödning. TVÅ veckor till S + alla andra tar studenten och bara en liten vecka senare är det min tur. Its sick I tell you people. Lite bitterljuvt. Studenten är det dagen jag sett fam emot sedan jag var 7-8 år, och så varar den bara en enda liten dag och sen är de över. Då är det bara att jobba varje dag. Ingen mer skolsäkerthet. Men ingen mer pluggångest. Förrens högakolan då. Fast det lär ju dröja ett tag innan jag beger mig dit kan jag ju lova.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Har också pluggångest just nu, men som tur är kommer inte studenten för mig förrän om ett väldigt långt tag. Men visst längtar man!
Ha en bra kväll!

2008-05-13 @ 19:21:41
URL: http://LibertyAvenue.blogg.se
Postat av: datharmadbolle

Crazy I tell you. Craiseee

2008-05-14 @ 12:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0