Well this sucks

Nu kom jag precis hem från läkaren. Gick och kollade upp min fot som gör så satans ont.
Och jag har tydligen fått en infektion i foten. Är värre än det låter. Det finns tydligen inget läkaren kan göra åt detta, utan det får gå över av sig självt. Läkaren sa att han själv haft en sån här infektion och vet att det gör så ont att man knappt kan gå. Och för han tog det 8 månader innan det gick över! Han sa att det tar flera månader innan en sån här infektion går över. Så jag får leva med denna smärtan hur länge som helst.
Hur ska jag kunna jobba?? Det är det största problemet. Faan.

Och sedan balen och studenten. Får gå runt med kryckor. KUL studentfest. Och på lördag ska vi ju ut och fira min födelsedag. Får halta runt på dansgolvet, haha. Eller så får jag sitta och passa allas väskor som nån jälva tant. Och nu kan jag ju inte gå några promenader i det fina vädret. Får bli ett jävla lardass som sitter inne hela dagarna. Eller iaf inte kan promenera. Det är nästan så man börjar grina. Fan i helvete.

Kommentarer
Postat av: Tres

herregud! =/ Stackare, fan vad jobbigt!

2008-05-06 @ 15:03:22
Postat av: joel

inget som inte lite alkohol ka råda bot på?

2008-05-07 @ 00:09:23
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Infatuation

jo iofs. Får börja dricka varje dag. Då har jag ju iaf en ursäkt

2008-05-07 @ 09:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0