Work Work

NU e jag hemma från jobbet! Ingen speciellt kul dag där... Hade väldigt mycket bitchiga kunder.
Och knäckebröd - Crispbread. Det var det svaret jag fick först men det lät inte riktigt rätt. Men nu vet jag iaf att det är sant. Hur svengelskt det än låter. Jag är trött och har ont lite överallt så det är helt tomt i huvet. Kommer inte på nåt bra att skriva. Är inte riktigt på top. Top notch. Så det är lika bra att bloggen får vänta tills imorgon. Annars får ni se en flum-sida av mig som det är alldeles för tidigt att ni ser. Och då lär jag få elda upp hela bloggen. Näe usch. Im taking it to far. God natt gott folk

Kommentarer
Postat av: Fredrik Inredning & Mode

ha en nice helg!

2008-05-15 @ 22:58:51
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0