Jul-Utmaning

Jag blev utmanad av karolina!
Man ska skriva vad man önskar sig till jul helt enkelt.


Tre hårda klappar:
- Ipod-laddare för vägguttag
- Locktång som gör stora lockar
- En Parfym. Christinas nya eller Diesel -Fuel for life.

Tre mjuka klappar:
- En stor jävla mysig kofta!
- Foundationborste från Make up store
- En madrass till min säng

Tre viktiga klappar:
- En fin jul med min familj
- Att fortsättningen på mammas graviditet (och efteråt) blir bra
- Att jag har kvar mitt underbara jobb

Nu utmanar jag:
- Kattis
- Tres

Kommentarer
Postat av: Tres

så svarat nu :D

2008-11-27 @ 18:30:47
URL: http://vinterdvala.blogg.se/
Postat av: Karrow

Ipod-laddare för vägguttag...det har jag! Köpte en på MicroStore (när de fortfarande fanns). Ett set med fem olika iPod-grejer, bl a laddare för vägguttag samt laddare för cigarettgrejen i bilden :) 99:-! Kanske finns något liknande någonannastans?



Svar: Jag hjälper dig gärna med layouten när du vill. :)

2008-11-28 @ 17:57:25
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0