Killar jag gillar

Alla har ju sina favoriter och här mina;




Justin Chambers. Spelar Dr. Alex Karev i Greys Anatomy. Het på så många sätt.



Dave Annable. Spelar Justin Walker i Brothers&sisters. Gillade honom inte så värst mycket i början av serien, men nu har jag insett hur het han är. Jättehet.



Goran Visnjic. Aka Dr. Kovac i Cityakuten. För att han är så heet och har väldens hetaste accent. Jag älskar kroater och när han pratar blir jag alldeles het i brallan! Give meee



Matthew Gray. Spelar Spencer Ried, en otrooligt smart kille i  världens bästa TV serie - Criminal minds.



Robbie Williams♥ För att han är så sjuukt sexig, är jätterolig och världens bästa intertainer. My god.. *dreggel*
Längtar tills han kommer till Ullevi igen!



Chef Gordan Ramsey! För att han är världens bästa kock, och jag älskar hur han är! Han kan vara jättego och rolig, men när folk beter sig som idioter och svettas i/bränner man som är jättelätt att göra under tidspress är det ju inte konstigt att man blir arg.



Conan O´brien... Bara för att han är så satans rolig! och ser ut som en seriefigur...


Kommentarer
Postat av: Karrow

Luka <3



Och nej, inte Karev, McDreamy ska det ju vara, hehe! :D

2008-11-20 @ 09:17:29
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Postat av: Datharmadbolle

Matthew Grey...euw, och varför kom han innan allas våran sweet man Robbie W?

2008-11-20 @ 10:20:01
Postat av: Infatuation

Sarita - Matthew är inte fysiskt het men så grym i serien så jag gillar honom ändå. Faktiskt.

Och listan är inte i någon speciell ordning (de översta iaf) för då hade inte Justin chambers legat först.

2008-11-20 @ 16:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0