Lindas födelsedag

Som sagt så var jag i stan igår med Z för att köpa födelsedagspresent till Linda. Temat för hennes lilla kalas är "rosa".
Så vi åkte in till stan för att köpa nåt rosa. Men istället för att tänka ut nån fin present som hon kanske inte gillar ändå, så köpte vi en rosa påse och fyllde den med massa rosa skit! Hur bra som helst♥
Jag hade ju blivit hur glad som helst om jag hade så fiffiga vänner.

Så i den här lilla påsen ligger:
En tidning, en stor penna, ett suddgummi, tuggummi, en massa olika godis, trosskydd, nudlar, skumtomtar, pads, två nagelfilar, ett nagel-skötar-kit, energi-dryck och lite fler grejer jag inte kommer på nu... Men allt i påsen är iaf rosa!


                        Det är nästan så jag vill behålla det själv...


Kommentarer
Postat av: Tres

haha hon kommer bli skitglad! :) Å ja piercing i tragus is the shit

2008-11-19 @ 18:48:36
URL: http://vinterdvala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0