Piercing igen

Till jul så ska jag och tres pierca tungorna!! Hon har haft en förut, men tog ut den av nån anledning... Och eftersom jag är lite rädd för att pierca tungan har vi bestämt att göra det tillsammans på hennes jullov! Så då kommer hon ner till Gbg så ska vi pierca oss! Gud vad kul! Äntligen. Men vi ska iaf göra det efter julafton så vi kan njuta av all julmat :)

Och så får jag äntligen träffa Tres igen! ♥ Nu har hon flyttat till Örebro och grejer och jag har inte sett henne sen studenten.... I miss you girl!

Kommentarer
Postat av: Karrow

Åh, tungan! Lycka till! Det kommer säkert att gå jättebra och inte alls göra ont! :)

Bilder sedan, vettu! Jag vill seee~!



Svar: Jo..man hoppas ju att det gick bra...brukar få runt g-vg på nationella i svenska b så.. :P

2008-11-20 @ 22:22:17
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Postat av: Tres

haha sött inlägg :D Ja det ska bli askul å ses igen!!! Å ha piercing igen, saknar min tungpiercing som faaaan!!!



svar: jo klart du kommer sakna allt här som fan, men du kommer ha tusen ggr mer kul än alla här! Och du kan ju hålla kontakten med alla, och du kommer ångra dig om du inte åker! Jag kan stötta dig härifrån :D

2008-11-21 @ 08:55:37
URL: http://vinterdvala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0