Tisdag...

Usch vad jag känner mig tråkig nu... Under dagarna kommer jag på masa kul att skriva men när jag väl sätter mig här händer ingenting...
Idag har jag iaf vart ledig. Som igår. Och imorgon. Jag tycker det är ganska tråkigt att inte vara på jobbet och tjäna pengar, men man kan ju faktiskt inte jobba jämt. Och nu får jag lite grejer gjort oxå. Och så får jag sova. Det är ju ett plus. Imorgon ska jag städa, tvätta fönster och göra fint inför jul. (Som är om EN MÅNAD, herregud..) Sedan ska jag bränna skivor, färga håret och göra såna smågrejer som jag skjuter upp. Känns bra. 
Idag har jag umgåtts med Z. Vi gick i stan och köpte födelsedagspresenter till Linda (bilder kommer imorgon). Vi är så jäkla bra på att köpa presenter asså! Lika kul varje år.. Sedan fikade vi på Evas Paley, som har blivit vårat stammis-ställe. Idag hittade jag ett nytt thé där som var jättegott! Jag blev helt föräskad. Kommer verkligen bli nått jag kommer köpa ofta.

Det var min dag... Nu ska jag kolla på Brothers&Sisters och varva ner.
Good night

Kommentarer
Postat av: The HansonSisters

åh va roligt att höra! :)

kramar till dig!

2008-11-19 @ 10:06:58
URL: http://hansonsisters.blogg.se/
Postat av: Tres

ja fan här snöar det!!! Snön ligger på marken till och med, enorma flingor, sån sagolik snö som singlar ner sakta - JULEN ÄR HÄÄÄÄR!!!!

2008-11-19 @ 13:53:19
URL: http://vinterdvala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0