träning

Det är så att jag funderar på att börja träna lite... Men eftersom jag inte kommer att vara i Sverige i ett halvår till känns det ganska meningslöst att köpa ett kort och betala för det i ett år/halvår. Men på Sportlife såg jag att man kan köpa ett regionalt kort som gäller i 3 månader och kostar 1995 spänn. Och det var det billigaste jag kunde hitta.
Ska tänka på saken. Då kan jag ju försöka ta mig tid att träna iaf 2 gånger i veckan. Och verkligen försöka göra det, även om jag är trött efter jobbet. Det borde väl vara bra att träna då? Så kanske man får mindre värk på jobbet? Låter logiskt iaf... Jo me det... låter bra...

Kommentarer
Postat av: Tres

det låter jättebra :) fast kan man inte betala månadsvis?

2008-11-27 @ 18:20:08
URL: http://vinterdvala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0