uppdatering

Ja vad har hänt sen jag skrev sist? Inge så mycket nytt direkt... Jag har jobbat, umgåtts med Gudrun och Z, och även sett Saw 5 på bio i torsdags. Sä jäävla äcklig film!! Alla Saw-filmerna är sjukt äckliga och jag älskar dom! Men slutet på den här var det mest irriterande.
Nu är jag ledig imorgon till onsdag. Alltså tre dagar. Imorgon ska jag nog bara slappa, städa, sola och lite sånt... På tisdag ska jag ha en heldag med Z så vi får se vad vi gör då. Vi ska iaf köpa födelsedagspresent till Linda som fyller år på fredag.
Nu ska jag kolla lite på TV och sedan sova. Intressant va?
Solong suckers

Kommentarer
Postat av: Karrow

Ja, den var äcklig men slutade konstigt! Ska det bli en Saw 6 då? Någon gång måste de väl få slut på "idéer"? :P

2008-11-17 @ 13:33:32
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0