"Halloween"

Det var tänkt att jag och Z skulle på halloween fest i lördags. Jag hade köpt klänning och grejer och vi såg fram emot det, TILLS Z får ett sms av tjejen som håller i festen som säger att festen är avbokad för att tillräckligt många inte kommer. Så jävla tråkigt att jag nästan ville dö. Så vi satt hemma hos Z och drack kaffe och försökte komma på andra planer. Till slut blev det iaf så att vi åkte in till Evas och käkade, flummade runt lite i stan och sedan gick vi på nattbion och såg Max Payne. *Kass film btw*

Så det blev mysigt iaf. Igår jobbade jag hela dagen, idag har jag jobbat+ träffat Sarita och städat här hemma. Och imroogn ska ajg jobba hela dagen och kvällen. Samma på onsdag... Men på onsdag ska jag iaf ut! Så där har vi en kul grej :)

Kommentarer
Postat av: Karrow

Du kunde ju ha kommit till oss då. :)

2008-11-05 @ 11:46:04
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0