Blackout

Igår var jag otroligt trött. Mycket tröttare än vanligt då jag går upp 5. När jag börjar jobbet 7 "måste" jag gå upp 5 för att i lugn och ro göra mig ordning innan bussen kommer. Och eftersom jag är väldigt kvällspigg somnar jag inte innan 12-1 på natten. = ca 4 timmars sömn. M
en igår var det som att all sömnbrist kom ikapp mig. Jag kom hem efter jobbet och var helt väck i huvet. Det var som att hjärnan stängt av helt. När jag vaknade imorse såg jag att jag gjort en del saker, skrivit ner vissa grejer, men jag kommer inte ihåg nånting. Jag kommer ihåg att jag tittade på Christine men jag kommer inte ihåg vad som hände. Jag kommer inte ihåg att jag träffade mamma, att jag fixade grejer på datan eller nåt annat jag gjorde igår. Lite läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0