Fredagen

Igår kändes det som lördag och idag som torsdag. Why?

Hur som helst, idag har jag vart med Karolina i stan. Vi piercade öronen! Jag gjorde en sån här, och Karolina gjorde en sån här. Hon gjorde sin före mig och när hon var inne i piercing-rummet hörde jag henne och piercarkillen prata och helt plötsligt hör jag henne skrika "FY SATAN!". Haha. Min piercing gjorde inte ont alls, men ca. 10 minuter senare började det bulta och fortsatte så i 1-2 timmar.

Sedan köpte jag min halloween outfit! :)
Blev himla nöjd, och klänningen kostade "bara" 300 spänn. Den jag ville ha var billigast, så det var ju kul. Och så köpte jag jättehäftiga lös-ögonfransar på Make up store som jag älskar! Så jag kommer bli riktigt het på halloweenfesten imorgon :)
Bilder lägger jag upp på söndag.

När jag kom ut från affären blev jag intervjuad av Svt, så får se om jag syns på tv ikväll :)
Lägger kanske upp klippet här isf , haha.
Ja det var väl allt som hänt idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0