Girls of the playboy mansion

Kendra Wilkinson och Hugh Hefner har gjort slut, uppger Daily News.

Trots att hon fortfarande uppges bo kvar i Playboy-huset så kommer Hugh Hefner inte få några fler besök i sin privata kammare av sin tredje flickvän, Kendra Wilkinson.

- Det är kört. Hef och jag är inte tillsammans, sa den 23-åriga modellen under en intervju i E!:s Chelsea Lately.

Nyheten kommer strax efter att 82-årige Hugh Hefner och hans favoritkanin, 28-åriga Holly Madison, brutit med varandra.

- Jag var ett vrak. Jag hade planerat att leva resten av mitt liv med henne. Vi försökte skaffa barn tidigare i år och det fungerade inte. Hon blev väldigt deprimerad, berättade han för Us Magazine.


Playboy-magnaten har inte kommenterat brytningen med Wilkinson, medan hon önskade sin ex-pojkvän lycka till.

- Jag vill bara att han ska var lycklig. Det är det enda jag bryr mig om, sa hon till Daily News.

Enligt modellen så är nu Playboy-huset fyllt med "slumpmässiga skitstövlar" och hon tvingas låsa dörren till sitt rum för att skydda sina saker. Hon ska nu dejta en 26-årig spelare i Philadelphia Eagles.

Inga rapporter har kommit om att Hugh Hefners tredje flickvän, 35-åriga glamourmodellen Bridget Marquardt, har några planer på att bryta med 82-åringen. Hon är för tillfället utomlands för att spela in en serie för Travel Channel och Playboys representant har inte uttalat sig. Vad som nu händer med kvinnornas tv-serie "Girls Next Door", som baseras på deras liv i Playboy-huset, är oklart.




Läste detta på aftonbladet för några dagar sedan. Tråkigt, men hoppas Säsong 2 sänds på svensk tv snart igen. Det var kul.


Kommentarer
Postat av: Tres

Bigamin är över då? ^^

2008-10-15 @ 13:56:55
URL: http://vinterdvala.blogg.se/
Postat av: Infatuation

verkar så :(

Jag tyckte det var kul och hoppades på att de skulle leva lyckliga i alla sina dagar. eller alla Hughs dagar iaf. Han lär ju dö när tjejerna är typ 27

2008-10-16 @ 14:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0