Go Katrin!

Nåt som har vart svårt att missa är bråket mellan Katrin Zytomierska och Tv4 för att hon hade sagt att Idol-Jesper "var lite väl bögig". Nu har Loulou tagit åt sig och blivit sur på Katrin för detta, och i fredags när hon åkte ut fick Katrin inte vara med på Idol Eftersnack för att Loulou sa att Katrin inte har förtjänat att prata med henne. Vad menar hon med det? Tycker hon att hon är bättre än alla andra, eller är Katrin mindre värd för att hon sagt att en kille var lite bögig? När Loulou åkte ut såg hon även jätteförvånad ut, som att hon är för bra för att åka ut. In her face. Jag gillade Loulou förut men nu tycker jag bara att hon är skittöntig. Jag tycker sånt här är så löjligt att det inte är sant! Katrin säger det alla tänker och det är alltid såna människor som får ta all skit. Jag hatar sånt här jävla hykleri, och jag tycker inte det var synd att Loulou åkte ut.

Se ett klipp här:
http://www.finest.se/katrinSchulman




Kommentarer
Postat av: Emma

Bra skrivet,jag diggar Katrin. Och nej det är inte ett dugg synd att Loulou åkte ut igår. Trevlig helg :)

Postat av: Kattis

Dom lär ju ha anställt Katrin just för att hon pratar på det sätt som hon gör, de lär ju ha vetat om att Katrin provocerar och det LÄR vara därför hon är anställd!

Det är ren idioti att hacka på Katrin för att hon gör det hon gör.. Grrr!

Men angående L-L, hade inte Katrin sagt något om att hon bara skulle få tjockisröster eller nå sånt?

2008-10-25 @ 16:52:29
URL: http://ernies.blogg.se/
Postat av: Infatuation

jo Katrin hade sagt nåt sånt, som sedan blivit förstorat. Men jag tycker att Loulou har haft den attityden att hon kommer gå långt i tävlingen för att hon är stor och har en soulig röst och få röster för det, och detta bekräftas ännu mer när hon håller på som i klippet.

TV vill ju alltid ha anställda som gör "skandaler" och lockar fler tittare, så om jag hade vart Katrin hade jag blivit helt galen när de sedan tänkte avskeda henne. Det är alltid så med folk på tv. Samma sak när Jurymedlemmen Clabbe hade sagt till Agnes att hon måste sjunga som att hon har en pojkvän så blev detta tolkat som sexuella trakasserier. Det blir alltid så mycket onödigt töntigt drama i såna här tävlingar

2008-10-25 @ 17:38:13
Postat av: Kattis

Jag har inte tittat på programmet så jag vet absolut ingenting om hur Loulou betett sig, men jag tänker att det kanske var "tjockisröster" hon reagerade på snarare än att hon kallade någon bögig? Eller? Jaja jag ska ju inte prata så mycket om det, har ju som sagt inte tittat.

Är ju helt sant att de alltid vill ha skandaler, det är bra tv, och dessutom har dom valt en som i princip gjort karriär på att vara en otrevlig fitta.. haha ;) ne jag älskar Katrin men allt hon gör är ju provocerande, så de hade ju knappast anställt henne för att håla käften..

Men det klart drama ger också pr - så hela grjen kanske är ett stort pr..

2008-10-25 @ 18:08:09
URL: http://ernies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0