Kan man dö av trisstess?

Nästa vecka går jag på mitt nya schema. Tills dess vet jag inte om jag ska jobba denna veckan. De lär nog ringa mig varje dag. Hoppas jag. Är ledig idag och har inget att göra. Jag är så uttråkad och rastlös att jag snart hoppar genom fönstret. På jobbet jag har hundra gånger roligare. och så får jag betalt med. Alla mina planer för dagen har krashat, så nu vet jag inte vad jag ska ta mig till. Nu håller jag på att tvätta, jag har lagat mat och städat. Och klockan är bara 2... Får väl ta en promenad sen och slappa framför TVn för en gång skull. Vilka problem jag har va?

Kommentarer
Postat av: Karrow

Riktiga problem, du! :O

Du får ta och skaffa dig en hobby, typ peta naveln eller nåt...



Svar: Ja...madness! tre år sedan, tiden går fort...

2008-10-21 @ 16:00:39
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Postat av: Tres

haha dundransproblem ju ;D Lär dig sticka - alltid nåt :P Man blir som man umgås!

2008-10-21 @ 17:56:35
URL: http://vinterdvala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0