Ledig helg

Idag har jag jobbat. Men jobbade bara 16-21 så jag hann med en runda på stan först. Köpte DVD-boxen med Utvandrarna+Nybyggarna till mamma som fyller 41 på söndag. Sedan köpte jag, till muig själv, ett par skor och en jättefin klänning som jag ska ha på mig när jag går ut imorgon. Ikväll ska jag bara ta det lungt framför TVn och läsa Cosmo. En skön hemmakväll. Imorgon är jag helt ledig från jobbet, så då ska jag fixa lite här hemma. Jag ska bl.a. städa, tvätta, toppa håret och fixa med Au pair-papprerna. *åker i mars*
Jag kan inte förklara hur skönt och underbart det ska bli att lämna detta jävla landet när det är vinter, sviinkallt och slaskigt och istället åka till drömstaden Kalofornien. take. me. away. now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0