Less work more shopping please

Nu kom jag nyss hem. Har jobbat 12:30-21:00. Jag är så sjukt trött så nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på TV. Planen var att jag skulle gå ut ikväll men det finns ingen chans i världen att jag orkar det så ikväll blir det en date med TVn. Partyt får vänta tills på lördag. Nån måtta får det väl ändå vara. Imorgon skulle jag träffa Sarita och shoppa i stan, men nu måste jag jobba. Samma skift som idag. Så shoppingen får vänta tills på fredag då jag ska köpa lite kläder och en present till mamma som fyller 41 på söndag! Det känns som att jag är på jobbet jämt. Och det är jag ju nästan...Tur att jag trivs, annars hade jag dött. Goodnight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0