Upp om 6 timmar...

Ååh jag ska upp klockan 5 imorgon bitti och gå till jobbet, men nu sitter jag här framför TVn och är jättepigg!
Jag sov till 11 idag så nu är straffet att jag är jättepigg och nästan lite ångest för att jag inte kan sova. Näe usch, så ska jag inte tänka, då kommer jag aldrig kunna somna... Jag får väl helt enkelt sitta uppe ett (låångt) tag till och vara trött en stund på jobbet imorgon. Det är faktiskt inte hela världen. Jag har iaf haft en underbar kväll hemma hos Zelina och ser fram emot veckan som kommer :)
Good night

Kommentarer
Postat av: Karrow

Lycka till med gå upp kl.5! :O

Jag gick upp 06.40 idag och jag känner mig skêtatrött. :P

2008-10-27 @ 09:54:18
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Postat av: The Master

Riktigt trevlig blogg du har!

2008-10-27 @ 13:02:08
URL: http://javcarbaloo.blogg.se/
Postat av: infatuation

Jag får alltid gå upp 5 när jag börjar 7...

Men man vänjer sig...NOT.

2008-10-27 @ 17:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0