Extremt intressant dag

Idag har varit en lung dag... Jag var inne i stan med Gudrun och Sarita och fikade. Vi var på Fröken Olsson där jag åt den äckligaste tonfiskmackan nånsin.  Varm choklad köpte jag oxå och den var inte heller god... Blev sur på att jag slösat 100 spänn på en fika som inte ens var god. Sedan gick vi iaf runt och kollade lite i affärer.
Både Sarita och Gudrun söker en massa jobb och när vi satt på Cafét så ringde nån tjej till mig och erbjöd mig jobb, haha. Lite ironiskt. Vet inte hur hon fick tag på mig ens... Jag söker ju inte jobb....Men det var dålig täckning på cafét så hon ska ringa ringa tillbax senare ikväll. Jag kommer iaf att tacka nej, för jag har ett jobb jag triva otroligt bra med och jag vill verkligen inte byta.




                 Gudrun och Sarita nån gång i våras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0