Im as cold as ice

Jag är jättekall! Varmt är det fan inte här i lägenheten... Men jag kanske borde ta på mig nåt mer då... eller stänga fönstret...

Hur som helst så var jag på bokmässan med Sarita igår. Men det var sjuukt mycket folk där så jag köpte inga böcker... Köerna till kassorna var så långa så att även om pocketböckerna kostade 25 spänn så var kötiden inte värt det. Efter det gick vi till New Dehli och åt lunch. Göteborgs bästa indiska restaurang. utan tvekan. Sedan gick vi in till stan för att spendera lite lön. Jag köpte lite nytt smink, bland annat en metallicblå och en svart ögonskugga från Make up Store. Några kläder hittade jag inte... Köpte även hårfärg så nu är håret fint mörkt igen. Mot kvällen skulle jag och Z gå ut, men det sket sig totalt. Vi mötte upp ett gäng från hennes jobb men inga vaktjävlar ville släppa in oss så vi åkta hem... Not so lyckat. Vi kom inte ens in på bryggeriet.... Näe, usch. Kallt och höstigt är det och man kommer inte ens in på krogen längre... Jag vill verkligen bara åka till USA nu. Men för att vara Au pair måste man ju ha körkort. Fan. Så måste ta tag i det nu så jag kan åka sen... Jag har hört att det är lått att ta körkort i Säffle, hur långe från Göteborg ligger det?

Kommentarer
Postat av: Tres

Yes indeed! De är skitbra, har asgod öl med =)

2008-09-29 @ 21:13:24
URL: http://vinterdvala.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Säffle haha :D ja det är väl ett gäng mil iaf haha..

Föresten är det inte du som skriver det här till dig själv, det är jag Kattis ;) Men när jag skriver kommentarer här i skolan så är dina uppgifter sparade på bloggarna så jag tänkte att jag låter det stå kvar.. eh som en kul grej eller nått :D

Och för att du ska veta att jag vet att du suttit och kommenterat bloggar i skolan när du lånat mitt konto.. jag smo trodde du skulle plugga ;)

2008-09-30 @ 09:33:06
URL: http://infatuation.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0