Min lediga dag

Idag har jag vart ledig! Vad skönt det kändes.... Sov till 12:10 då jag vaknade av ett sms. Eftersom jag jobbar på ett äldreboende tar det ganska mycket på kroppen och när jag är ledig sover jag så mycket och ligger mest och slappnar av. Efter att jag sakta ätit frukost och klätt på mig myskläder gck jag och solade, handlade mat och sedan låg jag i sängen och läste Cosmopolitan och kollade på TV. Sedan vid 8-tiden ikväll åkte jag in till stan för att fika med Z och ha en liten vecko-update. Snart är det lördag igen och då ska vi ut! Ska bli så kul på lördag! Ser nästan fram emot det lika mycket som julafton typ. Men det är roligt att ha det att se fram emot, då känns det bättre att gå till jobbet imorgon. Men det känns faktiskt aldrig jobbigt att gå dit, i love my job...

Kommentarer
Postat av: ina

Haha, men det gör min mormor också! Hon är lite som en bulimiker, hon ÄLSKAR onyttig mat men sen efter att vi ätit tycker hon att vi ska slänga oss på golvet i en enda stor hög och göra situps. Typ! ;)

2008-09-18 @ 22:48:45
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0