My love Gordon Ramsey

Jag har inte orkat blogga på ett tag... Vet inte riktigt vad jag ska skriva, och när jag väl har nåt någorlunda kul att skriva så orkar jag inte. Jag jobbar iaf nästan varje dag. Långa skift oxå. 9 timmar. Så när jag kommer hem är inte bloggen prioritet direkt. Idag jobbade jag 12-21. Så jag kom precis hem. Så nu ska jag kolla på Hells Kitchen, världens roligaste program, sedan ska jag duscha och sedan sova. Börjar 7 i morgon så jag får gå upp 5 för att åka med bussen 06:14.
Lillasyster fyller 15 imorgon oxå så jag ska hinna gratta henne på morgonen. Men hon e fortfarande liten. 6 år är hon faktiskt. Hon kanske fyller 15 rent fysiskt, men hon är fortfarande 6 och och behöver mitt följe till förskolan... Jodå, där är hon fast. Men imorgon slutar jag 2, tidigare än vanligt, så då ska jag nog åka och sola innan jag kommer hem. Blir en bra dag.

                                           
                                                                                               En riktig chef


Kommentarer
Postat av: Kattis

Min lillasyster är också i den åldern ;)

2008-09-12 @ 21:24:03
URL: http://ernies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0