Party all night

Igår var jag ute. Mycket ute. Viktoria, valand, Push och Deep. Fullt med brats på Push....bara "pappa betalar"-folk. Men det betydde alldeles för mycket champagne. Inne i VIP-rummet var det champagneflaskor överallt och vart man än vände sig stod det en kille som bjöd på drinkar. Jag och Z asså.... Att vi ens kom hem. Jag hade inte vart så förvånad om vi hade vaknat upp i en buska nånstans utanför Danmark. Men kul som fan hade vi. Push och Deep blir det lätt nästa helg oxå. Push här verkligen Stureplan på Avenyn. Man kan ju inte ta det allvarligt, utan bara ha jävligt kul.
Näe, nu ska jag kolla lite på TV och dricka massa vatten innan jag åker hem till Z. So long!



Det började såhär

Kommentarer
Postat av: Tres

Cute =) Najs att ni har skoj när jag pluggar röven av mig ;D Haha! PUss

2008-09-14 @ 18:24:50
URL: http://studentblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0