These boots...

Idag har jag köpt ett par skor! Så jäkla snygga stövlar asså. Tänkte att det var lika bra att köpa höstskor nu innan jag slösar upp alla pengar. Jag har även köpt ett paraply. Och ett Kvartalskort så jag kan ta mig till jobbet. Praktiska saker. Duktigt.
Idag var jag ledig. Men eftersom det skulle komma några gubbar och slipa våra golv så kunde vi inte vara i lägenheten. Så halv 7 imorse på min lediga dag fick jag och mamma gå upp och åka hem till min mormor. Där åt jag frukost och pratade om allt möjligt. Efter det åkte vi till min moster en liten stund, sedan hämtade vi upp mormor igen för att åka och käka lunch, och efter det åkte jag till stan och träffade Sarita. Där jag gjorde mina inköp.






Mina underbara stövlar som är röda under och inuti!


Kommentarer
Postat av: Tres

Åh naaajs! Asheta ju :)

2008-09-06 @ 16:02:56
URL: http://studentblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0