lite sån där information

1. Vilken svordom använder du mest?
Va faan!
2. Äger du en iPod?
ja
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
04:50 med snoooooze...
4. Hur många resväskor äger du?
En
5. Använder du flip-floppar?
ibland på sommaren
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA mest
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
båda
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
hm....jo Take the lead. kass som stryk.
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
Lite med båda vore ju kul
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En resa far far away.
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Flera gånger...
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, men kna nog behöva
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
En bränd mixskiva. partymusik
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Anastacia kan jag aldrig tröttna på
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
ja. And Im not telling
16. När var senast någon stötte på dig?
igår
17. Vad åt du till middag senast?
kotlett och potatis
18. Använder du huvtröjor?
näe inte så mycket
19. Kan du vissla?
jo
20. Vem var den senaste som ringde dig?
Z
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Bergodalbana
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
mycket möjligt. finns det nån som går fri?
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
031
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
ja klart.
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Stort. Frölunda torg.
26. Hur många syskon har du?
3 små systrar och en påväg
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Inte direkt
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Dum&Dummare, Liar liar, Yrrol och nästan hela The other sister
29. Äger du några popband t-shirts?
Näe.
30. När flög du senast?
Juni till alanya
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
fyyyra
32. Läser du för skojs skull?
näe för att straffa mig själv när jag vart baaaad
33. Pratar du några andra språk?
engelska, lite franska, och lite lite kroatiska.
34. Diskar du din egen disk?
näe, kastar den och köper nytt
35. Har du gråtit offentligt?
jo nån gång säkert...gillar dock inte att gråta framför folk.
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, för att utvecklas som människa måste man ju lära sig nåt
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Yeeeees.
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja. svårt med en andra dejt för mig annars
40. Kan du kasta macka?
Det är väl bara att slänga iväg en lingongrova eller?
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Naj.
42. Vad har du med dig in på bion?
olika... lite godis ibland
43. Vem var din favoritlärare och varför?
Ingela och Jill. Små pärlor.
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
näe
45. Vad har du för väder?
lite molnigt
46. Har du en blogg?
näe, gick in och postade detta inlägget i nån annans blogg
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Samhäll, Psykologi och rättskunskap makes me happy in my pants
48. Gillar du att flyga?
Gillar och gillar... flyger jag så betyder det ju att jag ska nånstans. och det gillar jag.
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor
50. När sov du senast på golvet?
När jag var liten tyckte jag det var ganska kul
51. Vilken är din favorit drink?
Frosen strawberry daquiri. holy crap.
52. Gillar du din boende-situation?
jo
53. Vilken är din mammas hemstad?
Göteborg
54. Din pappas hemstad?
Göteborg
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
5 iaf vore snällt
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
SÅdär lagom. Gillar att ha saker att göra. Annars får jag Damp.
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Skämtar du eller? Mer än alla andra. Sammanlagt.
58. Vilken är din favoritfrukt?
Melon, vindruvor, ananas, kiwi,
59. Bryr du dig m antalet kalorier i det du köper?

Inte så jättemycket.
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
20! Herrejävlar.
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja. värsta grammatik-nasisten. Finns nog inget jag stör mig på mer.
62. Tror du på liv på andra planeter?
ja. vi är ju knappst ensamma i ett oändigt universum. Tror man det är man dum i huvudet.
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
emelie, lite igår
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
So there IS a god?
65. Vad var det senaste du åt?
Ostbåge
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Båda.
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Min mamma heter Nathalie i andranmn och har alltid älskat det namnet. Så det har alltid vart bestämt.
68. Gillar du senap?
Jag har inget emot senap iaf
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det blir bättre
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja LÄTT! Det är på min lista över saker jag måste göra innan jag dör
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Lloyd i Dum&Dummare
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
nope
73. Tycker du om att krama folk?
Jo men det är ju mysigt.
74. Skulle du säga att du är trendig?
Köper det som är fint. Blir väl mest det som är "inne" eftersom det är det som finns i affärerna
75. Äger du en digitalkamera?
yes
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Olika...Britney mest av nån anledning.... Och för nåt år sedan fick jag en smickrande komplimang om att jag var lik Hillary Clinton...kul.
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
Näe, inte om det inte är viktigt.
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Ingen
79. Tycker du att du är attraktiv?
Jo va fan
80. Vad är du allergisk mot?
Inget
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej. Varför är djur gjorda av kött om vi inte ska äta dom? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0