April

Nu är det april! Äntligen! Nu känns det verkligen som att våran snart är här och att det faktiskt inte är vinter för evigt, även om det kändes så...
Idag ska jag träna med gudrun. Vi bestämde att träffas utanför boxnings-lokalen halv 3, och hoppas hon inte sa det som ett aprilskämt så jag e helt ensma utanför träningen lokalen sen och inte kommer in. Sedan är det ju fortfarande relativt tidigt efter tärningen så då åker vi till Gudrun en stund och hittar på nåt kul.

Nu på förmiddagen ska jag söka jobb...Usch...Jag har ett jobb som jag älskar, men nu i april/maj kommer jag inte jobba så mycket så jag måste ha ett till jobb! Ett extra/deltidsjobb... Jag har fårr flera svar från folk som "redan har fullsatt till sommaren". Men jag vill inte jobba i sommar, ja vill jobba nu!
Jaja, det är bara att söka vidare och hoppas....

Snart är det påsk iaf! Jag jobbar påskveckan och får förhoppningsvis jobba påskhelgen så jag får bra OB och lite pengar... På påskafton ska vi fira Gudrun som fyller 20 och jag har ingen aning vad jag ska köpa för present till henne.


Har ni nånsin blivit utsatta för ett bra April-skämt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0